zekerheid

Support & Onderhoud, gewoon doen

  • Vragen? Onze helpdesk staat voor u klaar!

    Onze helpdeskmedewerkers kennen alle ins en outs van het pakket en kunnen vele vragen direct beantwoorden. Zo kunt u snel weer verder.
  • Goud, Zilver, Brons

    Kies de Support & Onderhoud die bij u past! Van uitgebreide ondersteuning ook buiten kantooruren tot ondersteuning uitsluitend via mail. U mag het zeggen.
  • Updates & upgrades

    Beschik altijd over de nieuwste software, voldoe altijd aan de laatste wettelijke eisen. De nieuwste versie van de software is altijd eenvoudig te downloaden vanaf ons Gebruikersportaal.
  • Support & Onderhoud voor Basic-gebruikers

    Voor Basic-gebruikers is er één Support & Onderhoud die alle zekerheid biedt die u nodig heeft: Nieuwe versies van de software, ruime openingstijden van de helpdesk en korting op trainingen en consultancy.
  • Korting op trainingen en consultancy

    Heeft u Support & Onderhoud afgesloten, dan kunt u direct profiteren van korting op onze klassikale trainingen en on-site consultancy.
  • Bepaal zelf de responstijd

    Gegarandeerd een reactie van de helpdesk binnen 4, 8, 16 of 40 uur? Dat bepaalt u helemaal zelf met een aanvullende responstijdovereenkomst.

Productvergelijking

Alle voordelen op een rijtje

Support & Onderhoud GoudSupport & Onderhoud GoudSupport & Onderhoud BronsSupport & Onderhoud Brons
Installatieondersteuning
Updates en upgrades
Ondersteuning helpdesk tijdens kantooruren
Ondersteuning woensdag tot 21.00 uur, zaterdag van 11.00 tot 14.00 uur
Ondersteuning via e-mail
Telefonische ondersteuning
Responstijd 4 uur mogelijk
Responstijd 8, 16 of 40 uur mogelijk
Korting op trainingen en consultancy15%5%

extra zekerheid

responstijdovereenkomst

Heeft u Support & Onderhoud afgesloten en doet u een beroep op onze helpdesk, dan kunt u binnen 40 werkuren een reactie van onze medewerkers verwachten. Wilt u altijd kunnen rekenen op snellere respons? Sluit dan voor een klein bedrag per jaar een aanvullende responstijd-overeenkomst af. U heeft dan gegarandeerd binnen 4, 8 of 16 uur een reactie van onze helpdesk. Zo weet u dus zeker dat uw administratie niet stagneert en u altijd weer snel verder kunt. Meer weten over de responstijdovereenkomst of wilt u een overeenkomst afsluiten? Neem dan even contact met ons op.

Edith de Zeeuw, Directeur Movimi
Vanaf het eerste moment goed contact. Er werd met regelmaat gebeld of ik vragen had. Alles was bespreekbaar, ik mocht zelfs mijn testperiode met 1 maand verlengen ivm mijn vakantie. Geweldig!
Testimonials

Support & Onderhoud afsluiten

Wilt u Support & Onderhoud en/of een Responstijdovereen- komst afsluiten? Neem dan contact met ons op. Op werkdagen zijn wij tussen 08.45 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 030-6391 555, optie 1 of vul het contactformulier in.
Vul de ontbrekende gegevens in.